RD Electronics interneta veikalu rdveikals.lv izmantoju divas reizes, līdz ar to ir radies pamatots viedoklis par viņiem.
Pirmkārt, cenas tur ir aptuveni tādas pat kā 1a vai dažus eiro dārgākas.
+ Var dabūt piegādi bez maksas, ja izvēlas, ka preci ved uz kādu no viņu veikaliem. Es izvēlējos, lai ved preci (telefonu un datoru) uz mājām. Ārzemēs varēju nopirkt lētāk, bet tā kā tā tomēr ir elektronika un var būt vajadzīgs garantijas remonts, tad nesaņēmos sūtīt no ārzemēm. Nezinu, kā servisi Latvijā uztver šādus pasūtījumus. Globālajai garantijai būtu jādarbojas visur, bet praksē nav pārbaudīts.
+ Piegādi veica DPD, kas ir ok. Atdeveda preci norunātajā dienā. Neprasīja nekādu dokumentu, tikai vajadzēja parakstīties.
+ Pagaidām nekas nav saplīsis un nav bijusi vajadzība vest uz remontu.
+Garantijā un instrukcijā viss bija arī latviešu valodā, ko no rd electronics kā krievu uzņēmuma pat īsti necerēju dabūt. Varbūt man tikai liekas, ka rdveikals pieder krieviem? Tāda sajūta katrā ziņā ir.
– Nepatīk, ka DPD nevar pateikt pat aptuvenu piegādes laiku. Ko dod sms, kurā rakstīts, ka piegādās konkrētā dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 17.00. Vai man vienas paciņas dēļ tagad ir jāsēž mājās visu dienu?
– Pasūtījuma rēķins tiek atsūtīts uz epastu tikai pēc vairākām stundām, nevis uzreiz, kā tas ir citur. Nezinu vai tas ietekmē piegādes ātrumu.
Internetā pirms tam meklēju rd electronics un rdveikals atsauksmes. Neko prātīgu neatradu, tad lai šī palīdz citiem.
Kopumā parasts interneta veikals ar parastu piegādi. Viss darbojas, tas laikam ir galvenais. Parasti, kad pasūtu kaut ko izvēlos maksāt ar pārskaitījumu tikai tad, ja veikals darbojas jau daudzus gadus, mazajiem maksāju skaidrā naudā, preci saņemot.
Nevar cerēt, ka rdelectronics mājaslapā būs tas pats, kas veikalā uz vietas. Arī lielajā Rdveikalā – Maskavas ielā nav viss, kas ir internetā. Pirms iet uz veikalu aptaustīt preci, jāskatās pieejamība.
Rdveikals ir 15 dienu preču atgriešanas garantija, kas ir par 1 dienu vairāk kā citur. Garantiju nodrošina autorizēti servisi, var saņemt atbildes čatā viņu mājaslapā. Nav slikti priekš Latvijas internetveikaliem.
Pirku preci 20.05. preces bija jāgaida 3 nedēļas, atteicos gaidīt un paprasīju atpakaļ naudu. Jau 16 dienas pagājušas un nauda vēl nav atgriezta. E-pastos tikai saka rīt būs, tā rītdiena vēl nav pienākusi. Serviss briesmīgs, sūdzība jau uzrakstīta patērētāju tiesību centram arī. Esmu šokā par šādu vienaldzību pret klientu. Ne preces ne naudas nav. NEKAD NEVIENAM NEIESAKU RD Elektronics.. vienkārši murgs, ka izvēlējos jūsu internetveikalu.
Категорически! не советую ничего покупать в этой фирме! Купила соковыжималку, после 2-х раз использования перестала работать, сдала в магазине в ремонт. При приемке в акте никаких повреждений не зафиксировали, через две недели получила ответ, что у соковыжималки механическое повреждение. При сдаче в ремонт повреждения не было – а в сервисе оно появилось! И попробуй докажи, что ты не верблюд и, используя соковыжималку, не применяла кувалду! Вот такой товар и такой сервис! Даже если бы и возникло повреждение, оно могло быть из-за скрытого производственного дефекта. А фирма не попыталась даже каким-либо образом урегулировать конфликт. Спихнули некачественный товар и довольны!!!
Sliktākā pieredze pēdējo gadu laikā. Sazinājos čatā ar veikalu, precizēju, vai prece pieejama piegādātāju noliktavā un kad prece tiks piegādātā Latvijā, man visu apstirpināja, 700 eur samaksu no manis saņēma, bet piegādes datumā tā vietā, lai informētu mani par to, ka prece gatava saņemšanai, man atsūta sms ar tekstu sazināties ar veikalu. Zvanu, šie pasaka, ka prece nav pieejama un alternatīvu variantu arī nekādu nepiedāvā. Pat neatvainojās.
Es nekādā gadijumā neuesaku iegādāties RD elektronik veikalā preci ja Jums ir invalidāte vai nopietnas veselības problēmas,jo šajā vrikalā strādājušiem nav nekāda līdjūtība,sapratne vai attsauksmes.
Atsakās palīdzēt pat neredzīgam cilvēkam un ar fiziskiem traucējumiem. Vienkārši pretīgi
Atbraucu pirkt preci 500€ vērtība,skaidra naudā! Pie veikala durvīm biju 18.50. mani sagaida pārdevējs un saka lai nāku rit,jo viņš taisa ciet jau. Pat nepajautaja kādā jautājumā nāku,un ko pirkt vēlos. Braucu speciāli uz veikalu 15km,Google norādīts ka darba laiks lidz 20:00 īstenībā lidz19:00 bet pēc pārdevēja spriežot tad līdz 18.50 ,jo mūs iekšā neielaida!
Pirku telefonu iPhone 13 Pro. Tika par telefonu smaksāts novembrī 2021.gadā. Katru mēnesi preces saņemšanas termiņš pārceļas par mēnesi. Tagad februārā mēnesī 2022.gadā kārtējā īsziņa par termiņa pagarināšanu. Sazvanījāmies un lūdzām atcelt pasūtījumu, jo šo telefonu, kā izrādās var ieiet jebkurā mobīlo telefonu veikalā un nopirkt uz vietas, tajā pašā brīdī. Tādēl Lūdzām RD elektronics atskaitīt samaksāto naudu atpakaļ uz konta. Ir jau pagājušas 18 dienas, bet naudas kā nav tā nav. Zvanām jautājam, atbilde ir tikai gaidiet, mēs pie tā strādājām. Vai tiešāM JĀSAZINĀS AR BEZ TABU, lai finālā atrisinātu šo lietu. NEKAD iepriekš nemaksājiet naudu par preci.