Select Page

Biežāk uzdotie jautājumi

<strong>Kā pievienot atsauksmes vai sūdzības portālā Kvalitate.lv?</strong>

  • Ielogojieties portālā, izmantojot Kvalitātes profilu vai FB lietotājvārdu. Ja vēlaties publicēt atsauksmi pirmo reizi un neizmantojat FB, vispirms būs jāreģistrējas šeit.
  • Pēc autorizēšanās atvērsies jauns ekrāns, kurā varēsiet ierakstīt savu pieredzi un to publicēt.

Lai citi lietotāji labāk izprastu Jūsu pieredzi, vēlamais atsauksmes garums ir vismaz 350 – 400 simboli. Publicējot informāciju izvairieties no rupjībām, neslavas celšanas, preču un pakalpojumu reklamēšanas, krāpšanas u.c. darbībām, ko Jūs neveiktu īstā dzīvē. Detalizēti portāla lietošanas noteikumi pieejami šeit.

<strong>Kā es varu nomainīt paroli vai e-pastu?</strong>

Savā profilā varat nomainīt vārdu, uzvārdu, paroli un e-pastu. Lai apstiprinātu izmaiņas Jums būs jāievada pašreizēja parole. 

<strong>Kā izmainīt paroli vai lietotājvārdu</strong>

<strong>Kā es varu sazināties ar Kvalitate.lv administrāciju?</strong>

Lai sazinātos ar portāla Kvalitate.lv administrāciju, dodieties uz šo sadaļu.

<strong>Kā es varu atrisināt sūdzību?</strong>

Situācijās, kad publicētā atsauksme pārkāpj Jūsu tiesības vai ceļ neslavu, sazinieties ar publikācijas autoru, izmantojot Kvalitātes iekšējo ziņojumu sistēmu (sadaļā lietotāja profils). Sazinoties ar autoru, mēģiniet panākt kompromisu un lūdziet, lai autors nosūta mums ziņu, ka ir panākts kompromiss. Ja cilvēki viens ar otru sarunājas, situācijas, lielākoties, ir iespējams atrisināt.

Ko darīt, ja kompromisu nevar panākt vai autors neatbild uz vēstulēm? Sazinieties ar Kvalitate.lv administrāciju, pievienojot pierādījumus saviem centieniem.