Select Page

Kad meklēju internetā, kur pirkt printeri, AIO nebija pirmā izvēle. Vispirms apskatīju 1a, 220, xnet un cenu salīdzināšanas portālus. Secināju, ka tas printera modelis, kuru pēc izpētes vēlējos pirkt lielajos veikalos vairs nav pieejams, bet bija AIO.lv. Skatījos vēl citā kantorī, bet tur bija dārgāk.

Tā kā šādā veikalā iepirkos pirmo reizi, bija pamatotas šaubas par tā uzticamību. Kā es viņu pārbaudīju?

Apskatījos mājaslapu, izpētīju atsauksmes par AIO.lv forumos, taču tās bija novecojušas (rakstītas pirms vairākiem gadiem). Apskatījos, vai uzņēmumam nav maksātnespēja (lursoftā) vai nodokļu parādi. Nebija. Pēc tam piezvanīju, lai šo to paprasītu. Lai arī veikals atrodas Ķengaragā, atbildēja latviski, kas arī šķita pozitīvi.

Saņēmos un pasūtīju ar piegādi uz mājām. Lapā bija brīdinājums, ka omniva piegādes kavēsies, jo viss ir noslogots dēļ covida. Ja tajā brīdī būtu Rīgā, maksātu skaidrā naudā un saņemtu preci uz vietas veikalā. Tā es parasti daru veikaliem, kur iepērkos pirmo reizi, lai neuzrautos uz krāpniekiem.

Rezultāts – viss izdevās. Praktiski pēc katras darbības AIO sūta SMS, kurā informē par progresu – saņemta nauda, prece nodota kurjeram, prece nosūtīta u.t.t.

Piegādi veica Venipak (konkurents Omniva un DPD).

Trūkumi – lai apmaksātu pirkumu viņi sūta rēķinu uz epastu. Netiek piedāvāta iespēja samaksāt uzreiz internetveikalā.

Vai iepirktos vēlreiz? Nezinu, vispirms salīdzinātu cenas, ja būtu lētāk kā citur, pirktu.