PTA – servisa jautājums

By | July 17, 2017

PTA kā viens no lielākajiem sadzīves tehnikas tirgotājiem Latvijā sevi reklamē kā iestāde, kas netērē daudz naudu reklāmai un piedāvā lētākas preces. Ja nemaldos bija reklāma, kur reklāmas varonis apgalvoja, ka uz olimpiādi vai hokeju nebrauks, bet pirks PTA kaut ko. Doma neliekas skaidra, bet ar šādiem mīklainiem vēstījumiem PTA regulāri izceļas.

Pozitīvā ziņā PTA pirktais Electrolux ledusskapis kalpo vēl joprojām pēc 10 gadiem. Tas ir tik ilgi, ka gribas to jau nomainīt, bet neplīst un kaut kā neērti mest vienkārši ārā. Tas, protams, ir electrolux nopelns, nevis PTA. Šajā aspektā pretenziju nav. PTA klientu apkalpošanas serviss turpretim liekas ne pārāk ieinteresēts galarezultātā, bet tā tas laikam ir visos veikalos, kur darbinieki nesaņem tik daudz, cik varētu vai varētu vēlēties.

Viņu mājaslapā pta.lv ir norādītas dažādas preces, bet kad aizbrauc uz vietas, uz veikalu, tad tas, kas ir internetā var nemaz nebūt pieejams. Atruna, ka tādas preces ir tikai interneta veikalā īsti nepārliecina, jo tad rakstiet katrai precei klāt, ka var tikai pasūtīt un veikalā nav vai var nebūt kā to dara citi.

Kopējais PTA novērtējums tomēr ir pozitīvs, bet vai ietu uz viņiem kā pirmo vietu, ja vajadzētu tagad atkal, ko pirkt. Diez vai.

Pievienot savu viedokli